home Meny close
menu Meny

Ofte stilte spørsmål

Hvor finner jeg telefonnummeret til butikken i Trondheim?
På denne siden finner du telefonnummer og e-postadresse direkte til våre avdelinger: link

Hvor finner jeg informasjon om retur og angrerett?
Du finner informasjon om retur og angrerett på denne siden: link

Jeg har bestilt en vare, men har ikke mottatt ordrebekreftelse?
Sjekk om e-posten fra oss har havnet i søppelpost eller reklamemappen i e-postprogrammet ditt.

Hvordan kan jeg sjekke om produktet jeg ønsker er på lager i butikk?
Søk opp varen du ønsker å kjøpe i nettbutikken og trykk på "hent i butikk" knappen for å sjekke lagerstatus og reservere produktet direkte i butikken.

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten, hvor finner jeg angreskjema?
Du mottok angreskjema som vedlegg i e-posten merket "ordrebekreftelse" dagen du bestilte varen.

Kan jeg få varene tilsendt til en annen adresse enn jeg har registrert som bosted i folkeregisteret?
Hvis du velger Klarna faktura som betalingsmåte så må varen sendes til din bostedsadresse,
ønsker du varen levert på jobben eller sendt til annen andresse: trykk på boksen "betal med Vipps" i kassen i nettbutikken for betaling med Vipps/Visa/Mastercard.

Jeg ønsker å betale med Klarna faktura, men får kun opp Visa eller Mastercard som betalingsmåte?
Dobbeltsjekk at du har skrevet inn riktig adresse og postnummer, og opplysningene stemmer med adressen du har registert som bosted i folkeregisteret.
Ta kontakt med Klarna kundeservice på telefon 21018991 om du nettopp har flyttet eller trenger manuell kredittvurdering.