home Meny close
menu Meny

Frakt og levering

Fri frakt på alle ordre over 1000,-

Det kan være dyrt å sende store og tunge pakker, derfor gir vi deg fri frakt på alle ordre over 1000,-. 

Våre ordre sendes med MyPack via PostNord eller Postens Klimanøytrale servicepakke. Kolli under 35 kg vil bli levert til nærmeste utleveringssted basert på ditt postnummer med mindre annet er spesifisert. Kolli over 35kg vil bli levert på døren med PostNord, og småbestillinger kan leveres som brevpost. 

Leveransevilkår

Alle ordre som sendes fra Soundgarden sitt hovedlager blir sendt som MyPack med Postnord dersom annet ikke er spesifisert. Noen bestillinger som går direkte fra leverandørens lager vil bli sendt med Postens Klimanøytrale servicepakke. Normal leveringstid vil være mellom 2 og 4 virkedager på varer som er på lager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Soundgarden eller PostNord/Posten har mye trafikk. Varer som er merket med bestillingsvare vil ha lengre leveringstid. 

Det er din lokale butikk eller postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Det blir sendt ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss.

For uavhentede pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 299,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. 

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

Skade ved levering

Dersom produktet du har bestilt har en skade er det viktig å melde fra så raskt som mulig. Husk at når du tar imot varen og skriver under på mottaket har du også signert på at varen er i orden. Derfor er det viktig at du ber utleveringsstedet registrere eventuelle skader før du mottar produktet, eller nekter å ta imot varen. Hvis varen leveres på døren og du oppdager at sendingen er skadet må du registrere dette hos sjåføren som leverte sendingen. Hvis sjåføren har reist finner du informasjon om hvordan du registrerer skade her. Skaden må meldes til Postnord innen 4 arbeidstimer. Gi oss en tilbakemelding på nettbutikk@soundgarden.no og vi vil avtale utsending av erstatningsvare.